كلينتون: قلبي انفطر على اللبناني الذي قتله جاره الاميركي

0
39
U.S. Senator Hillary Clinton (D-NY) places her hand over her heart during the National Anthem at the 30th annual Harkin Steak Fry in Indianola, Iowa, in this September 16, 2007 file photo. Hillary Clinton announced her second run for the presidency on April 12, 2015, starting her campaign as the Democrats' best hope of fending off a crowded field of lesser-known Republican rivals and retaining the White House. REUTERS/Joshua Lott/Files FROM THE FILES PACKAGE 'Hillary Clinton Announces Presidential Bid' SEARCH 'Hillary Clinton Announces Presidential Bid' FOR ALL 20 IMAGES

 أشارت المرشحة الديمقراطية للانتخابات الرئاسية هيلاري كلينتون الى أن “قلبها انفطر من أجل عائلة رجل من لبنان يعيش في ولاية أوكلاهوما الأميركية تقول الشرطة أن جاره أرداه قتيلا بالرصاص”، لافتة الى أن “الجار ستانلي ميجورز وصفهم بالعرب الأقذار واللبنانيين الأوساخ والباعة الجائلين والمسلمين رغم أنهم مسيحيون”.

واشارت كلينتون في تصريح على وسائل التواصل الاجتماعي، الى أن “البلاد لا بد أن تتحد لضمان ألا تفقد عائلة أخرى ابنها أو ابنتها بسبب التحيز والتعصب”.